FIFA 22، Tribes of Midgard و چند بازی دیگر در 3 می با پلی استیشن پلاس رایگان هستند

FIFA 22، Tribes of Midgard و چند بازی دیگر در 3 می با پلی استیشن پلاس رایگان هستند

سونی دیروز فهرست عناوین رایگان ماه آینده برای مشترکین پلی استیشن پلاس را تایید کرد. آنها شامل FIFA 22 و Tribes of Midgard برای بازیکنان PS4 و PS5 به همراه Curse of the Dead Gods برای PS4 هستند. هر سه عنوان در تاریخ 3 مه پخش می شوند.

 

کسانی که علاقه مند به بازی  در FIFA 22 هستند، که دارای تعدادی پیشرفت نسبت به نسخه قبلی خود است، می توانند از بسته FUT پاداش از طریق PS Plus نیز استفاده کنند. این شامل 11 بازیکن است که رتبه 82 یا بالاتر را به همراه بسته بازیکن قرضی نماد لحظه ها برای اضافه کردن یک بازیکن ستاره به فهرست شما دارند.  Tribes of Midgard یک تجربه RPG اکشن بقا توسط Norsfell است که بازیکنان را می بیند که از دانه Yggdrasil از نیروهای هلهایم از جمله Jotnar محافظت می کنند.

 

با گشت و گذار در جهان در طول روز، می توان آیتم ها و منابع قدرتمندی را برای ارتقای پایگاه خود قبل از فرا رسیدن شب و شروع حملات کشف کرد. در نهایت، Curse of the Dead Gods وجود دارد، یک اکشن سرکش در یک معبد نفرین شده با Relics، سلاح های قدرتمند و راه های زیادی برای مردن. با پیشرفت بیشتر، نفرین‌هایی جمع می‌شوند که می‌توانند به سبک بازی شما پایبند باشند یا مجازات شوند.

 

همچنین لازم به ذکر است که Persona 5 در تاریخ 11 می از مجموعه PlayStation Plus خارج می شود. اگر قبل از آن ، آن را به کتابخانه خود اضافه کنید تا زمانی که اشتراک PS Plus فعال باشد همچنان می توان آن را دانلود و به آن دسترسی داشت.

کلمات کلیدی :

PS Plus

بازی رایگان PS Plus

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/7c51

خبرنامه بازی ها

گالری